poniedziałek, 2 września 2013

Liebster Award

Edytuj post
Jesteśmy bardzo zaszczycone tą nominacją. Libster Blog Award to dla nas całkowita nowość i jesteśmy miło zaskoczone. Bardzo dziękujemy dziewczynie z bloga: one-directions-imaginy.blogspot.com
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Nasze odpowiedzi:
  • icantbreatheicantsmile:
1. Masz zwierzątko? Jak tak to jakie?
Tak, szczura.
2. Co powiesz mi o grze The Sims :)
Zawsze gdy w nią grałam, tworzyłam siebie jako simkę i maltretowałam ją wrzucając do basenu bez drabinki.
3. Ile masz lat?
Rocznikowo trzynaście, ale mentalnie jestem osiemdziesięciolatką.
4. Skąd pomysł, żeby założyć bloga?
Napisałam kiedyś pierwszy rozdział opowiadania i pomyślałam, że fajnie by było gdyby ktoś je przeczytał.
5. Według ciebie najprzystojniejszy aktor to?
Channing Tatum, ale jak byłam młodsza uwielbiałam Sterlinga Knighta.
6. Lubisz szkołę? 
Nie mam nic przeciwko niej.
7. Jak czujesz się z faktem, że właśnie minęły wakacje 2013?
Jakoś żyję...
8. Gdybyś była sławna i miała dużo pieniędzy co było by pierwszą rzeczą, którą byś zrobiła?
Przeprowadziłabym się do Londynu by studiować.
9. Spotykasz któregoś chłopaka z One direction i on pyta o drogę co robisz?
Jeżeli byłby to Niall to powiedziałabym, że nie mam orientacji w terenie, ale mogę zostać jego żoną ♥
10. Ulubiony kwiatek?
Tulipan i wrzos.
11. Ulubiony kolor?
Niebieski.

  • Zarozumialec .! (Kamila)
1. Masz zwierzątko? Jak tak to jakie?
Tak, psa, królika i rybki (plus brat, ale tym nie jestem zachwycona).
2. Co powiesz mi o grze The Sims :)
Miałam ją tylko przez chwilę i jakoś mnie nie pociąga. Pamiętam, że tworzyłam mojego brata, a potem go zabijałam. Teraz jak na to patrzę to jestem lekko przerażona swoim zachowaniem.
3. Ile masz lat?
Teoretycznie mam trzynaście, ale wszyscy mówią, że wyglądam na 17/18. Sama czuję się na 5, tylko takie bardziej dojrzałe.
4. Skąd pomysł, żeby założyć bloga?
Nudziło mi się w ferie jak wróciłam z wyjazdu i tak jakoś wyszło...
5. Według ciebie najprzystojniejszy aktor to?
Nie jestem zbyt dobra w zapamiętywaniu nazwisk, także wam nie powiem.
6. Lubisz szkołę? 
Nie narzekam. Przynajmniej zajmuje mi czas.
7. Jak czujesz się z faktem, że właśnie minęły wakacje 2013?
Starzeję się.
8. Gdybyś była sławna i miała dużo pieniędzy co było by pierwszą rzeczą, którą byś zrobiła?
Uciekłabym na księżyc.
9. Spotykasz któregoś chłopaka z One direction i on pyta o drogę co robisz?
Tłumaczę mu jak dojść, a potem proszę o zdjęcie. O ile nie zemdleję...
10. Ulubiony kwiatek?
Storczyki i konwalie.
11. Ulubiony kolor?
Żółty i łososiowy.

Blogi które nominujemy:
1. love-forever-1d.blogspot.com
2. do-not-wait-just-act.blogspot.com
3. andihopeyouaretheone.blogspot.com
4. nie-zakochaj-sie-we-mnie.blogspot.com
5. baby-they-dont-know-about-us.blogspot.com
6. i-and-one-direction.blogspot.com
7. opowiada-kamila69.blogspot.com
8. pozorymylaprawdawychodzinajaw.blogspot.com
9. it-makes-your-lips-so-kissable.blogspot.com
10. 1d-imaginy-1d.blogspot.com


11. misialove.blogspot.com

Pytania:
1. Masz rodzeństwo?
2. Najśmieszniejsza sytuacja jaką przeżyłaś/leś to?
3. Kiedy po szkole wracam do domu...
4. Jakie zwierzątko zawsze chciałaś/łeś mieć w domu?
5. Ulubiona piosenka?
6. Jak miała na imię twoja przedszkolna miłość?
7. Najlepszą pizze jaką jadlaś/łeś była z...
8. Od czego jesteś uzależniona/ny?
9. Oglądasz jakieś telenowele. Jeśli tak, to jakie?
10. Ukochany serial z dzieciństwa?
11. Jak miał na imię twój pluszak z dzieciństwa?

Jeszcze raz bardzo dziękujemy. Do napisania.

1 komentarz:

  1. hej directionerki ;) słuchajcie znalazłam film This is us o 1D do pobrania PO POLSKU ! jak go jeszcze nie widziałyście to koniecznie sobie ściągnijcie, jest świetny ;)plik jest mały bo to torrent, ale wszystko działa ;)
    burnshare. net/download/115343/TUwNDk0OD (usuń spację)

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation